Subject: FW: Töövõtuleping nr 3.2-3/25/324-1 töövõtja võtmeisiku kooskõlastuse taotlus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 11:33:34 +0200

From: Joonas Vuntus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 14, 2025 8:43 AM
To: Tauri Väli <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: Töövõtuleping nr 3.2-3/25/324-1 töövõtja võtmeisiku kooskõlastuse
taotlus

Tere

Edastan „Riigitee nr 11 Tallinna ringtee km 6,0-9,7 keskkonnahoidliku
taastusremondi pilootprojekt“ töövõtjapoolse võtmeisiku kooskõlastamise
taotluse.

Taotlus manuses.

Lugupidamisega,

Joonas Vuntus

Projektijuht

AS TREF Nord

Tel. 56 111 628

E-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Tauri Väli <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 13. märts 2025 11:09
To: trefnord <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Töövõtuleping nr 3.2-3/25/324-1

Tere!

10.03.2025 sõlmiti Transpordiameti ja AS TREF Nord vahel tee-ehituse
töövõtuleping nr 3.2-3/25/324-1 „riigitee nr 11 Tallinna ringtee km
6,0-9,7 keskkonnahoidliku taastusremondi pilootprojekt“.

Tuletan meelde, et vastavalt lepingu punktile nr 11.5 esitab töövõtja
tellijale ja insenerile kooskõlastamiseks nõutud võtmeisikute CV-d 5
tööpäeva jooksul alates lepingu sõlmimisest. S.o hiljemalt 17.03.2025.
Palun esitada õigeaegselt.

Omanikujärelevalvet teostab Eastconsult OÜ.

Lugupidamisega

Tauri Väli
Ehituse projektijuht

Teehoiuteenistus
Põhja osakond
Ehituse üksus
+372 5851 5790
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.